samoooolik

سام اولیک ...

samoooolik

سام اولیک ...


سام اولیک! 
دیروز یه جمله از مسیح خوندم :

به زنها و دخترها طوری نگاه کنید گویی به درختان سرسبز و بلند یا به خورشید نگاه میکنید!

 

 

نظرات 9 + ارسال نظر
فربد 18 فروردین 1382 ساعت 06:46 ب.ظ http://groups.yahoo.com/group/doostan

اول بگم از این که دوباره برگشتی خوشحالم.بعدشم از کوزه همون برون تراود که در اوست.نمی دونم ممکنه منم یه روزی این کارو کنم یا نه ولی فکر می کنم اونوقت باید اسممو از ادم به ... تغییر بدم.بهر حال کاریه که شده و سعی کن همرو با یه چشم نبینی.کار سختیه ولی بعد از اون اتفاقی که برام افتاد خیلی ضربه خوردم.اما سر پام وایسادم و سعی نکردم از عینک بدبینی استفاده کنم.موفق باشی. غصه این دو روز دنیا رو هم نخور. خودش اوس کریم.

رفیق... 18 فروردین 1382 ساعت 07:40 ب.ظ

سلام ... ایندفعه خیلی تند رفتی راستش اصلاْ از متنت خوشم نیومد(ببخشید که اینقدر رک میگم) ولی می دونی چیه حرفات یه جورایی بوی اتنقام می داد اونم از تمام پسرا . مطمئنی ۹۰٪ پسرا اینجورن ؟زیادی غلو نکردی ؟؟ ببخشیدا نکنه دخترا همشون امام زادن؟؟ در ضمن کسی تا خودش نخواد بهش به چشم مال و انوال نگاه کنن کسی اینکارو نی کنه .. شیرین تو همونی که اون دفعه متنه امشب خل شدم و نوشتی ... خلاصه زود قضاوت نکن و اگر یکی یا دو نفر بهت بدی کرد پای همون اشخاص بنویس نه اینکه بگی ۹۰٪ کل پسرا ...... هستن. به من که به شخصه به عنوان یه پسر خیلی بر خورد.

تبس 18 فروردین 1382 ساعت 08:45 ب.ظ

اول جا داره از جناب آقای فربد خان تشکر کنم به خاطر صحبت های واقعا قشنگشون...بعدشم یه چیزی میگم امیدوارم به پسر های گلمون بر نخوره....به نظر من به هیچ پسری(چه خوب چه بد)نباید بیش از حد رو داد....اگه بد باشه که قورت میده دختره رو...ولی اگه بد نباشه٬باز هم متاسفانه٬....نمیدونم٬....حالا بهتره بگیم٬از خود بیخود میشه...یا هر چی...
البته دخترا هم همشون خوب نیستن.اصلا بیشترشون آدمای مذخرفین....قبول دارم.ولی شما هم قبول کنین خل بازیایی که پسرا در میارن اصلا یه چیز دیگست...loool ...شیرین جون تو هم خیلی سخت نگیر....اون متن انواع پسرای خودت رو که یادته!!!!نمیتونی آدما رو درست کنی...اگه بکشیشون یازم از همون نوعین که خودت میدونی(بازم میگم نه همشون).....
پس بهتره به جای اینکه غصه بخوری٬که دنیا چرا اینقدر بوی بد میده(به قول سحر)....از سیاست خانومانه ی خودت استفاده کنی...هیچ وقت هم دنبال یه آدم بی عیب نگرد...چون خودت رو اذیت میکنی....هیچ وقت هم به هیچ کس(نه دختر نه پسر) بیشتر از ظرفیتش رو نده....چون از خود بیخود میشن..(...lol...)...چقدر از این جمله ی از خود بیخود شدن خوشم اومده ;) ....ببخشید که انقدر زیاد حرف زدم...حالا جالب این جاست که من وبلاگم رو بستم چون حرف کم اورده بودم...lol
اصلا جالب بود؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!.....بگین آره ضایع نشم. D:

نازنین! 18 فروردین 1382 ساعت 11:41 ب.ظ

آهای رفیق ...تو که این حرفها رو توهین میدونی (حرفهایی که مال یه پسره) و بهت برخورده! بیا یه متنی بنویس و یه دلیلی بیار و این حرفها رو رد کن! من یکی که تا آخر عمر ممنونت میشم! باور کن!

من 19 فروردین 1382 ساعت 12:02 ق.ظ http://saila.persianblog.com

سلام ٬ خوشحالم به خاطر بعضی چیزها٬ شاید زیاد نباشن و یا زیاد ارزش نداشته باشن.......
در مورد ناز کردن من یه خورده خوشم میاد ٬همیشه هم به آیلا میگم که بابا این همه ناز نکن من نمیتونم بکشم...
میخوام با آیلا زندگی دوباره رو شروع کنم
راستش شیرین ٬ حداقل هیچوقت اون روزهائی که دیوونت بودم و یا ...ت بودم رو تا به امروز از یاد نبردم ٬ هنوزم از ناراحت بودنت ناراحت میشدم و ... میدونم این حرف های من برات ارزشی ندارن ولی.... بیخیال
دوستیمو با آیلا دیگه همیشهگی میکنم ٬ به همه ی اشتبا هاش پی برد ٬ منم خیلی اشتباه داشتم
همین
همیشه خوشحال بودم که دوباره حداقل صدات و میلت برام برگشت
byeeee

هر چی می خوای 19 فروردین 1382 ساعت 08:36 ق.ظ http://deltangiam.blogsky.com/

سلام. نازنین جان یه سر به این وبلاگ من بزن. نمی دونم چی شد در برابر سوال تو اینا رو گفتم. در ضمن اگر خیلی بی ربط شرمنده. دنبال بهونه بودم تا بگم.

رفیق..(محمد) 19 فروردین 1382 ساعت 07:48 ب.ظ

گلناز جان ..یعنی چی که بیام این متنو رد کنم.شیرین یه چیزی نوشته منم دربارش نظر دادم. اما هنوز سر نظرم که دادم هستم .تازه هر کسی مسئول رفتاره خودشه حالا چه پسر چه دختر من به صحبت اون دوستمون ... کار ندارم از این ناراحت بودم که شیرین پسرا رو جمع بسته بود با این حال وقتی خودمو جای شیرین میزارم میبینم که اگه جای اون بودم بدتر از اینا مینوشتم. راستی شیرین از اینکه جوابمو دادی ممنون . ولی به منم حق بدین از همه جا بی خبر بودم .

محمد ابراهیمی 20 فروردین 1382 ساعت 03:13 ب.ظ

salam
man mohammad hastam dooste mohammad kohkan,
yek kame az matalebi ro ke beveshteh booded khondam, kolesh dorost bood amma... dar besyare az jahat shoma faghat yek tarafe be jelo rafted.man beshtare chez haye ro ke dar morede te'dade zeyade az pesar haye emrooz ,deghat koned pesar haye emrooz neveshteh boded ro gabol daram va khodam yeke az montaghedene sar sakhte en afrad va karhayeshon hastam,va motmaen bashed en vaze jame'ye ma hamash barmegarde be hokomate ke darem(aslam ro nemegam, mojreyan ro arz kardam). en az en bab valy dege ashegheye dorane ma ma'neye on eshghaye ghashange ghadem ro nadare, farhad ke bood, dastan valy aya farhadhaye zeyade vajood nadashtan, pas mefahmem eshgh az beyn rafte,chon dege alan hamash sare dozo kalak baze va hezar joor maskhare bazeye dege,(dar zemn yadavar meshavam entekhab ham khily moheme) valy man be onvane yek pesar e'teghad daram zanane kheyabane,dostehaye havasnak va... enham hamash taghsere pesar hast chon aghe taghaza nabashe hech moughe az enha nest,ya aghar ham bashe khily kame,valy resheye asleye en mas'le dar jaye degheh ast ke man nemekham baz begham chon az mouzoo' beroon mezanam.
pas ta enja fahmedem ke eshgh kam rang shoode, valy afrade kam aghle mesle man!!! zeyadan ke vaghe'n bekhan rastake ashegh beshan. man hodode 2 sal pesh ashegh shodam!!! har kare goft kardam har cheze ke mokhalefe salegheye man bood ghabool kardam, valy hech natejehe naghereftam,vaghe'n hech. na eshghe dedam na harfe khobe shenedam, heche hech .
alan darde ,ma ene ke ba ham rorast nestem,megem bezar aval kharesh ! konam ba'd khod be khod dorost meshe.man alan dege doostamo gozashtam be hale khodesh ba ham harf mezanem beroon merem koly ghorbone ham dege meshem, amma dege man nemekham asheghesh basham chon be eshghe man badjore poshtepa zad, ye moddat ba ham harf nazadem, ba'de eyd zang zad goft man motavajeh shodam goftam khodaro shokr ke fahmed, valy emrooz... hich rooz az no roozy az no!
shirin khanom ,man enaro goftam ke faghat ye nateje begheram on ham enke hame taghsir karem, shoma ba'de 4 mah enjore shode man ba'de 2 sal(albate hanooz ba ham hastem valy...) yeke dege ba'de 10salva...
baz ham berahe zadam! dashtam megoftam shoma age khodet enjore shode fekr nakon hameye pesarha enjoreyan, va man ham age enjore hastam aslan fekr nemekonam hamashon enjoreyan, man medoonam dokhtar haye khily khily ma'som zeyadan, valy nesbat be gozashte kam, baraye pesar ha ham hamchenen.
kholase enke man va shoma toye entekhabemon degate kafe nadashtem,valy az en be ba'd, metonem khily ghashang tar be mardoom negah konem va hamaro khob bebenem, valy dostaneman ra az beyne khob taren entekhab konem.
dar zemn en ra ham begoyam ke ma ham khily beshtar az bagheye eshtebah mekonem(la'ghal khodam ke enchenenam)
bebakhshed ke saretoon ro dard avardam.
ba tashakkor mohammad ebrahimi(betaair)

رفیق 20 فروردین 1382 ساعت 06:31 ب.ظ

من نمیدونم چرا نازنین و گلناز خوندم.. منظورم همون نازنین بود نه گلناز .......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد