samoooolik

سام اولیک ...

samoooolik

سام اولیک ...

I tried to kill the pain
But only brought more
SO MUCH MORE
I lay dying
And I'm pouring crimson regret and betrayal

I'm dying, praying, bleeding and screaming
Am I too lost to be saved
Am I too lost

My God, my tourniquet
Return to me salvation


Do you remember me
Lost for so long
Will you be on the other side
or will you forget me

(I want to die!)


My wounds cry for the grave
My soul cries for deliverance
Will I be denied Christ
Tourniquet
My suicide

این که می نویسم دفتر خاطرات نیست ....
آتشی است که بر می افروزم در تاریکی ...
این آتشی نیست که بر می افروزم در تاریکی ..
این خون است ... که تپش آن را میشنوم در لحظه هایم ..
گویا می کوبد  شاخه ای نا آرام به پنجره خانه ای کوچک ....
.
.
.
میترسم ...
میترسم ...
میترسم ...
.
.
.
حتی از بودن ....
نه حتی ...
دقیقا از بودن ....

کلافه ام ...
نمیدونم از گرماست .. یا از زندگی .... یا از ...

خودش میگه بریم بیرون ...
بعد خودش باسه من ناز میکنه ... که نمیام .... چرا بهم گفتی بالا چشت ابروهه ...
بعدم خودش میره بیرون ما رو نمیبره .... نامرد ....
.
.
.
آقا بد گرمه ها ... داغه اصلا ....
آدم هیچ غلطی بدون کولر نمیتونه بکنه غیر از کلافه شدن ...
من همیشه ترجیح میدیادم از سرما بمیرم تا از گرما ....
حالا مطمئنم که ترجیحم درست بوده .....
.
.
.
واه واه ... گرمه ....
.
.
.
لازمه از گنجی هم بگم؟ .... احساس کسی رو دارم که جلوی چشمش آدم میکشن و از خودخواهی لبتر نمیکنه .... انقدر ترسوام ....

رفتم توگوگل سرچ میکنم ..... هشت شش چیست؟....
بعد گوگل روفش میدم که چرا هشت رو از شش جدا سرچ میکنه و نمیدونه چیه؟
.
.
.
.
من احمق ...

دوباره تابستون شد و دوباره بلاهای آسمانی شروع به نازل شدن سر من .....

آقا خوووووششش گذشت ....
.
.
.
.
.
.

دیدی گاهی تو زندگی دلت میخواد Ctrl+Z  رو بزنی  .... امروز یکی از اون موارد برام پیش اومد ....

مرغک تخم طلایی .... قد قد .....
با بالهای طلایی ....... قد  قد .....
تخم طلا برام بذار .... قد قد ....
دیر و دیر و دیر .... دار و دار و دار ...........
.
.
.
.

- بیا بریم مکه دیگه ....
- آره حتما .... همراه استاد عزیز .. آقای ایکس و سید ...
- خب مگه بده ؟! دوستت دارن ...
- آره خب .... دیگه چی میخوام از خدا ... میدونی چیه؟ ..... اصلانا .... من قیافم عمله پسنده ....
- راستی؟ .... یادم باشه به بعضی ها بگم .....
- آخه مسئله اینجاست که بعضی ها که اول منو انتخاب نکردن .. من بعضی ها رو دیدم ....
- بله بله .... لازم به گفتن نیست ..... خووووووووب به خاطر دارم ...... خودم حضور داشتم ..... :: ببین ... اونی که دوربین دستشه کیه؟! :: ( با صدای من ... )
.
.
.
.
.
.
.
.
نمیدونم ..... شاید اینم از برکات سونامیه احمدی نژاده که هندی ها و پاکستانی ها منو هی ادد میکنن ....
.
.
.
.
.
.
واقعا مسخره نیست که من بعد از این همه افتادن ها و حذف کردنها .... هنوز از استاد یا درس خاصی دلهوره دارم ؟!
.
.
.
چرا واقعا مسخره است ...

Perfect by nature
I come from self indulgence
Just what we all need
More lies about a world that

Never was and never will be
Have you no shame? Don't you see me?
You know you've got everybody fooled

Look here she comes now
Bow down and stare in wonder
Oh how we love you
No flaws when you're pretending
But now I know she


Without the mask, where will you hide?
Can't find yourself lost in your lie

I know the truth now
I know who you are
And I don't love you anymore 



 

 June 26, 2004

 

دو سه روز بیشتر نیس ولی،
رک و راست حرفاشو زد،
بعدشم صاف رفت سر اصل مطلب.
اونم تو جلسه اول.

از همینش خوشم اومد.

سبک هم هست.
باهاش سنگین نمی‌شم،
بر عکس اون یکی.