samoooolik

سام اولیک ...

samoooolik

سام اولیک ...

آخ جون ....
دیشب جات خالی رفتیم با تبس پارک جمشیدیه ... ولی آخ جونم واس این نبود ....
بلاخره شش چاپ شد .... دو جلد .... ترجمه محمد نورالهی .... خوبه ...
خوشم اومد ... ترجمه خوبیه ...
اونایی که نمیتونن مثل من منتظر ترجمه ویدا بشن .... میتونن برن شهر کتاب و بخرن ....
خانومه شهر کتابیه میگفت از دیروز که اومده تا حالا ۵۰۰ تا فروش رفته ...
آخ جون .... تا فصل ۱۸ خوندم ...
.
.
.

آقا جون ... این بلاگ اسکای دان بود وگرنه من ۳-۴ روز پیش میخواستم بیام و اون موقع خیلی داغتر از الان بودم ...
من میخوام به خانم رولینگ غر بزنم ....
دهه ..
حالا حتما باید تو یه نفر رو میکشتی ؟!
نمیشد .. کسی نمیره ؟
تازه حالا که کشتی ... حتما باید عنصر مورد علاقه منو میکشتی ؟
آخه این انصافه ....
من دچار افسردگی شدم خب ....
من میخوام خانم رولینگ بدونه که من به عنوان یکی از خواننده های پر پر و پا قرصش بسیار ناراحت شدم .... و نصف شبی حالم خیلی گرفته شد ...
ای بابا ...
من الان عذادار شدم آخه ...
آخی ... الهی من بمیرم که اون مرد ...
الهی این بمیره که انقدر عوضیه که اونو کشت ....
.
.
.
من ناراحتم ...


I'd give anything to give me to you
Can you forget the world that you thought you knew
If you want me,
Come and find me
Nothing's stopping you so please release me

I'll believe
All your lies
Just pretend you love me
Make believe
Close your eyes
I'll be anything for you

Nothing left to make me feel anymore
There's only you and everyday I need more
If you want me
Come and find me
I'll do anything you say just tell me


تا وقتی نبود بال بال میزدم که کی میاد ...
حالا که اومده ... ناراحتم که اگه تموم بش باید یه سال دیگه واستم تا باز بیاد ...
زندگی همینه ....
نباید بهش زیاد فکر کرد .... باید چاییتو بخوری ....
حالا فعلن بیا چاییتو بخور ...
اینم اخریش تا امروز البته ... ....

یک ظرف پر از میوه ...
یک باغ پر از گل ..
پرواز پروانه ها ....
آواز بلبل ها ...
.
.
دیدین تصویر ماه روی موج دریا ...
دیدار آهوی گم کرده ....
.
.
دستکش خوشرنگ ...
کفش زرین ...
.
.
.
.
این تنها چیزی که الان بهش فکر کنم و نیاز دارم  ....
یه جو آرامش .... فقط یه جو ....


یک ظرف پر میوه ... یک باغ پر گل ...
پرواز پروانه .... آواز بلبل ...
روی موج دریا تصویر ماه .... دیدار آهوی گم کرده را ...
بینم در تنهایی نقشی از رویا ... در خاطر میجویم دلخواه خود را ....
دستکش خوشرنگ و کفش زرین ... انچه اندامم را سازد زیبا ...
به یاد آرم ... انچه خواهد از جهان دلم ...

 




Meet me after dark again and I'll hold you
I am nothing more than to see you there
And maybe tonight, we'll fly so far away
We'll be lost before the dawn

If only night can hold you where i can see you, my love
Then let me never ever wake again
And maybe tonight, we'll fly so far away
We'll be lost before the dawn

somehow i know that we cant wake again from this dream
it's not real, but it's ours

Maybe tonight, we'll fly so far away
We'll be lost before the dawn

Maybe tonight, we'll fly so far away
We'll be lost before the dawn


تو این مملکت خراب شده .. سگ باشی بهتر از اینه که دختر باشی ...
حالم رو بهم میزنن این آدمهای عوضی که یک ذره معرفت و شعور و انصاف ندارن و میخوان همه رو با آتیش بی شعوری و عوضیگری خودشون بسوزونن ...
.
.
.
اه ... دلم میخواد انقدر برم تا به جایی برسم ک نه چشمم  این آدمها رو ببینه و نه صدای نحسشونو بشنوه یا  بمیرم ...
.
.
.
انقدر عصبانیم ... انقدر عصبانی ام که الان قابلیت شکستن همه چیز رو دارم ... و فقط منتظر اشاره ام ...

کم کم دارم خسته میشم ....
و تو میدونی که از هیچی به اندازه بلاتکلیفی بدم نمیاد و اگه خسته بشم ....  دوست دارم بسیار احمق ... بهانه گیر .. بی منطق ... بی حوصله .... بچه و لوس  و  خلاصه مذخرف باشم ...
.
.
.
آره .... کم کم ...

میگه

من فکر میکردم .... اگر توی آب کوسه بخوردت اصلا درد نداره ....
ولی دیروز توی آب خودمو نیشگون گرفتم دیدم درد داره ...
گو اینکه بیرون آب دردش بیشتره ...
.
.
بچه های این دوره زمونه به چه چیزا که فکر نمیکنن .... میبینی ....