samoooolik

سام اولیک ...

samoooolik

سام اولیک ...

آیا میتونی تو آیینه نگاه کنی و به خودت بگی که چقدر عاشق خودت هستی؟

اوه نه ! اصلاً نوشتنم نمیاد! آخه از چی بنویسم؟ خب ..... بذار .....

چند روز پیش با ساسان حرف میزدم ...

گفت میدونی دارم چی کار میکنم ؟ دارم سامولیک رو میخونم!

گفتم ای بابا بیکاری؟

گفت بیا یه نفرم که پیدا شده بخونه خودت نمیذاری!!!...

آره دیگه!....

ولی خدا وکیلی بی انصافی نیست !کانتر بالای صفحه هزار و خورده ای رو نشون میده بعد تعداد کل نظرات 80 تا هم نمیشه... اینجوریه؟ ... باشه ... هر جور راحتید! ...

بگذریم ... اول بگم که آقایون و خانومها لطفاً یه کم حس همکاری داشته باشین! مخصوصاً سر جلسه امتحان !

تو رو خدا وقتی بهتون پاککن پر از نوشته میدن تمیزش رو برنگردوننین! ( قبلاً از علی کمال تشکر رو دارم که امروز برگه منو رونق داد تا استاد حوصله اش سر نره و گله شدید از جلادن که آخه چی بگم! عاشقی دیگه , کاریت نمیشه کرد) و اما چیزی که الان میخوام بگم :

اول اینکه که نظر دادن برای این متن اجباریست! ( هر کی نظر نده الهی حداقل 8 تا از واحدهاش رو بیوفته ) ...

بگم ؟ ....

.

.

.

میخوام بشینی و یک نامه عاشقانه واسه خودت بنویسی! یعنی مخاطب نامت خودت باشی! ...

نمیدونم تا حالا نامه عاشقانه نوشتی یا خوندی!( نه فقط تو دیدی! ) ( بابا عاشق ! دچار ! )

نامه های عاشقانه با جملاتی مثل :

سلام عزیزترین!

سلام عشق من !

سلام ای که با وجودت زندگی میکنم!

جیگر جون سام اولیک!

.

.

.

 شروع میشه و بعد هر چی قربون صدقه چاخان پاخان وسطاش میذارن و هی هم تاکید میکنن که دلم برات تنگ شده! ... راست و دروغش رو خدا میدونه!

آخرشم با مواظب خودت باش یا فدای تو یا قربونت برم و این حرفها تموم میشه!

گرچه فکر کنم اینا توصیح واضحات بود ولی گفتم که بعضیها نگن ما نمیدونیم نامه عاشقانه چیه!

اما موضوع اصلی اینه که ببینیم چقدر خودمون رو دوست داریم! ( یادت باشه شرط دوست داشتن هر چیزی اول دوست داشتن خوده!..) در ضمن یادت باشه تو نامه از انتقاد خبری نیست! فقط نیمه پر لیوان رو ببینید!( هر چند لیوان خالی خالی باشه_نقل از سحر_)

ناسلامتی نامه عاشقانه است شما هم عاشقی که برای معشوقت  مینویسی!.... هیچ دیدی عاشق از معشوق ایراد بگیره مثلاً مجنون از لیلی یا فرها از شیرین ! یا بعضی ها از بعضی ها! ...

 

بعد  هم هیئت داوران ( متشکل از من و تبسم و سحر و ساسان و جلال و  احسان و الهه و  هر کس که من میبینمش...) بهترین نامه رو معرفی میکنه و من به عنوان پاداش یک هدیه غیره منتظره بهش تقدیم میکنم!( فبلاً از هیئت داروان کمال تشکر رو دارم ) 

پس چی شد یه نامه عاشقانه از طرف تو به خودت ...

.

.

.

من؟ منم مینویسم ! ولی شما مقدمی!

نظرات 10 + ارسال نظر
حسین 25 خرداد 1382 ساعت 04:10 ب.ظ http://zayanderood.blogsky

سلام دوست من خیلی جالب نوشتتی امیدوارم که موفق باشی به من هم سربزن

بد نیست بعضی از متنها رو آدم بخونه بعد بگه قشنگه یا نه؟

فربد 25 خرداد 1382 ساعت 05:06 ب.ظ

از همونایی که اون یکی حسین گفت. بابا بی خیال شو. مگه خلم؟؟؟ این همه دختر ریخته برم برای خودم بنویسم؟؟؟ در ضمن من این هیئت داوران رو قبول ندارم. علی الخصوص اون سه نفره اول رو. من این مسابقه رو تحریم می کنم. همینی که هست. والسلام.(بگو جایزش خوب بود شاید... البته شاید نظرم عوض شد.)

نظر بعدیتو نگه داشتم ! نگران نباش! ولی گویا تو بین پسرهایی که نظر دادن موفقتری! تبریک ...

دریا 25 خرداد 1382 ساعت 09:44 ب.ظ

برای روشهای موثر تقلب به زبل خان سربزن.
برای تمرین نامه‌های عاشقانه به کتابهای مهدی سهیلی سر بزن.
چون هر کی پیغام نذاره ممکنه نفرینش کنی منهم بله.
برای امتحانات دعا می‌کنم مخصوصا آمار و احتمالات.

تقلب ؟ تمرین نامه ؟ .... دعا ؟ ... آمار؟ .... مشکوکه! ولی خیال دارم وقتی از بند بعضی مسائل خلاص شدم بیشتر بنویسم! با حضور یک مخاطب ... ت

فربد 25 خرداد 1382 ساعت 11:21 ب.ظ

راستی. یه سر به من بزن. بعضی چیزا هست که شاید برات جالب باشه.

JraNil 25 خرداد 1382 ساعت 11:22 ب.ظ http://root.blogsky.com

شیرین اگه به جه این کارا درس بخونی شاید یه چیزی بشی ها.

دیگ به دیگ میگه .... جلال ... ها ؟ ..... چی میگه ؟ ... راستی این دوشنبه هم کلاس داشتی؟ یا درس ؟ ....

فربد 25 خرداد 1382 ساعت 11:47 ب.ظ

شیرین غصه نخور. همه باهات مخالفت کردن اما من متنمو می نویسم و برات می فرستم. قول میدم.

قربان شما! خیلی باحالی....

سحر 26 خرداد 1382 ساعت 04:49 ب.ظ

خوب ..کسی که واسه ما نامه عاشقانه نمینویسه,لااقل یه موقعیت پیش اومد خودمون واسه خودمون نامه بنویسیم! (:
اما فربد تو هر چقدر هم خوب بنویسی قبول نمیشی! آخه هیئت داوران به این خوبی رو قبول نداری(به خصوص ۳ نفر اول)!
راستی شیرین خود هیئت داوران هم باید بنویسن؟
اگه میشه شعر هم قبوله؟ (البته شاعر خود طرف باشه ها)
تا کی وقت داریم؟.................

الهی طولانی ترین سوژه فدات بشه! خیلی هم دلشون بخواد .... هر چه میخواهد دل تنگت بگو در ضمن هیئت داروان که اصلاً ویژه اند....

JraNil 26 خرداد 1382 ساعت 06:23 ب.ظ http://root.blogsky.com

پس یادت باشه که این چند وقت زیاد انلاین نشی شیرین یه وقت واحدهای زیبای انستتیو صدرا رو مافتی ها

من با آن خرد لایتناهی یگانه ام پس هر آنچه را که باید در باره درسهای این ترم بدان میدانم! در ضمن خدا مهران و علی رو که ازم نگرفته! ( البته اگه مراقبها نگیرن!... )

کوچولو 26 خرداد 1382 ساعت 08:29 ب.ظ

یه نظر کوچولو مثل خودم
خودت رو هیچ وقت گول نزن

جواب شما رو میدم .... ولی بذار بیشتر خوانندگان این وبلاگ رو بسشناسیم

JraNil 26 خرداد 1382 ساعت 08:39 ب.ظ http://root.blogsky.com

متاسفانه این هفته نشد کلاس -- بریم -- ،ایشالا هفته های بعد -- می ریم --.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد