samoooolik

سام اولیک ...

samoooolik

سام اولیک ...

بله دیگه ....

سام اولیک!
خودشو درست یادم نیست ولی حرفهاش هیچ وقت از یادم نمیره ....
گفت :والا.... استادمون گفته  اگه به یه دختری پیشنهاد دوستی دادید سه حالت ممکنه پیش
بیاد :

اگه گفت نه..... یعنی آره ....

اگه گفت حالا ببینم ....... یعنی بدش نمیاد ولی خوشش هم نمیاد ولی میشه امیدوار بود ....

ولی اگه گفت آره..... بدونید یعنی که نه!!!!!!!!!...

 

جلل الخالق .... اینطوریشو دیگه ندیده بودیم! احتمالاً این استاده زیاد کنف شده اینطوری واسه خودش توجیهش کرده ...

راستش من به عنوان یه دختر اگه از کسی خوشم نیاد حتی نگاهش هم نمیکنم چه برسه به اینکه بهش جواب مثبت بدم! نمیدونم! نظر شما چیه؟ ...

 

من فردا امتحان اخلاق دارمو امروز باید چیزی در حدود 100 صفحه از کتابی رو بخونم که هنوز آکبنده و نمیدونم توش چی هست! ....

ولی اینطور که پیداست نباید کار مشکلی باشه! چون میانترم رو 18 شده بودم! ...  حالا نتیجه رو فردا بعد از امتحان اعلام میکنم!  

ولی  نمیدونم بعدش چه امتحانی دارم! اگه کسی میدونه خواهشآً بگه در ضمن ساعت امتحان فردا رو هم بگید! ممنون! ...

 

فعلاً ...

نظرات 8 + ارسال نظر
پیچک 31 خرداد 1382 ساعت 09:14 ق.ظ http://peechak.blogsky.com

امیدوارم تو امتحان زندگیت موفق باشی (چه کلام گهر باری)
تو این امتحان هم همینطور
جل الخالق منو یاد یه چیزی میندازه اگه خواستی بدونی بگو تا بهت بگم
می دونم که خوشت نمیاد ول خب چاره چیه

امیر چرندی 31 خرداد 1382 ساعت 01:53 ب.ظ http://charand.blogsky.com

سلام......جالب بود ..........راستی اگه میخواهی یاد بگیری غذای جدید بپزی بیا پیشم .... یا حق

یوگی 31 خرداد 1382 ساعت 02:03 ب.ظ

!؟!؟!؟!؟!؟!؟!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!؟

خسروپرویز 1 تیر 1382 ساعت 06:20 ق.ظ http://khosrowparviz.blogsky.com

درود بر شما!
نگران نباشید٬ من در امتحان اخلاق ۱ و اخلاق ۲ (آن زمانها اینگونه بود!) بدون اینکه در تمام ترم بر سر کلاس حاضر شده باشم شرکت کردم و نمره کامل - ۲۰ - به من داده شد. درس آسانی است ولی کداممان به اخلاقیات خودمان توجه می‌کنیم؟

بدرود

فربد 1 تیر 1382 ساعت 11:37 ق.ظ http://farbood.persianblog.com

والا چی بگم؟؟؟ در این مورد هنوز تخصص نگرفتم!

محمد 2 تیر 1382 ساعت 07:05 ق.ظ

اگه گفت نه یعنی آره !
به به دارم امیدوار میشم . خوب هر چی باشه اون استاد دیگه یه چیزایی از ما بیشتر میفمه ...
شیرین دیگه چیزی نگفت که به بخوره ؟

بازم محمد 2 تیر 1382 ساعت 07:14 ق.ظ

شیرین نه که من دیر به دیر می آم نظرامم دیر به دیر میدم ...
در باره متن ۲ تا پایین ترت (همون که موضو نداره) . حال داشتی برو نظرمو بخون ; )

مرسی محمد ... خوندمش ... دلم برات تنگ شده بود ! ...

[ بدون نام ] 2 تیر 1382 ساعت 12:49 ب.ظ

حالا می پرسی بعد نظرمنو پاک می کنی
باشه
داشتیم
خودت گفتی من که اصرار نکردم که
جنگ می کنی داداش اگه آره پس
آررررررررررررررررررررررررررررررررررررررره

جوابت رو پاک کردم چون هیچ دلم نمیخواست که دیگران ببینش
تو هم خودت نظرم رو جلب کردی ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد