samoooolik

سام اولیک ...

samoooolik

سام اولیک ...

چی بگم!

سلام! با اینکه نای نوشتن ندارم ولی نمیتونم  آروم بشینم! میدونم ارزشش رو نداره ولی بعد از مدتها دوباره اشک خشم و غم تو چشمام جمع شد و خب نمیتونستم گریه کنم ....

تازه برام شده بود یه خاطره ...

خاطره ای که خوب شروع شد ولی تموم شدنش یکی از بدترین حالات ممکن بود!

من نمیدونم چه دلیلی داره آدمی که  خودش به یه رابطه گند میزنه , هر چند وقت یه بار با چرند و پرند نوشتن  یا گرفتن شماره تلفن اشتباه و ... این رابطه رو تجدید خاطره میکنه!

یادش بخیر چه زود گذشت!

میتونم یه سئوال بپرسم!

 اِ... ببخشید میخواستم شماره مهدی اینا رو بگیرم ... اشتباه شد!

 

هر بارش کلی حرص خوردم و تنم لرزید ولی این دفعه دیگه نوبر بود ...

آدمی که خودش ختم تمام این حرفهاست دم از صداقت و شعار ندادن و فیلم نیومدن میزنه! هه...

یکی نیست بگه ... حدااقل نوشته های قبلیت رو پاک کن تا انقدر ضایع نباشه! اونهایی که میخونن به ... خودت حداقل خندت نگیره!

دوست عزیزتر از جانم ..

خیلی دوسش دارم ...خودش هم میدونه!

واسه شما جالب نیست! یه آدم هر چند وقت یه بار عاشق و شیفته یه نفر بشه!؟

بعد تا چشمش به یه نفر دیگه افتاد به دلایل نامعلوم شیفته اون یکی بشه!

اسم این جور آدمها رو چی میشه گذاشت؟

این افراد حتی به خودشون هم دروغ میگن!

باور کن وقتی حرفهاش میاد تو ذهنم دلم میخواد خودم رو تیکه تیکه کنم !

من احمق رو بگو که این حرفها رو باور کردم! حاضر بودم هر کاری بکنم تا کسی که دوستم داره راضی باشه ...

چه فکرهای احمقانه ای! ... کسی که فکر میکردم امنترین پناه گاه دنیاست با یه نگاه و دو کلمه صحبت با یکی دیگه همه حرفهاش زیر پا گذاشت! انگار نه انگار که خبری بوده و عهدی در کار بوده ...

خب عیب نداره ... دست بالای دست بسیار است! به قول حامد از هر دستی بدی با همونم پس می گیری!

فقط میدونی یادمه اون موقع ها به هر کس میفتم جریان چیه جواب میشنیدم :

- اِ ... اون این کار رو کرد بعد تو هم ایستادی و نگاه کردی! هیچی نگفتی؟ هیچ کاری نکردی؟ من اگه جای تو بودم حداقل یه چپ و راست نثارش میکردم تا بفهمه دنیا دست کیه!

- اِ ... این همون نبود که زمانی که قرار شد رابطه تون قطع بشه! الم شنگه بپا کرد و به تو گفت قول دادی تا آخرش باشی! باید روی قولت وایسی؟ بابا عجب آدمهایی پیدا میشن!

- عجب ... جل الخالق ... به همین راحتی اومد و بهت گفت که دیگه نمیخواد هیچ رابطه باهات داشته باشه! من که باورم نمیشه! یه بار بیارش ببینیمش ... باید موجود جالبی باشه! مال کره ماست؟ آدمه؟ جل الخالق ...

غمی نیست ... هر کسی خدایی داره ... 
دلم میخواد ...  

 

من براش دعا میکنم ... امیدوارم به همه آرزوهاش برسه! ولی خب آرزو میکنم یه روزی پشت این قضیه قرار بگیره و جای من باشه! تا تمام حرفهایی رو که هیچ وقت بهش نگفتم خودش بفهمه و احساس منو درک کنه! ...

 

تا بعد ...
    

نظرات 7 + ارسال نظر
فربد 20 تیر 1382 ساعت 02:38 ب.ظ

چی بگم. نمیشه رو همه اسمه آدم گذاشت. اتفاقا من این دفعه پرسیده بودم آدم کیه؟؟؟ (البته هنوز کسی جوابمو نداده) فکر کنم دارم کم کم جوابمو پیدا می کنم. اما فکر می کنم تو بهترین کار رو کردی. تو نبخشیدیش اما سرش تلافی هم در نیاوردی. مطمئن باش باید تا آخر عمر نتیجه این کارشو ببینه. دیگه به همین راحتیام نیست که هر کس که خواست بیاد شیشکی ببنده و ... . به قول بعضیا: مخور غمه گذشته... گذشته ها گذشته. هرگز به غصه خوردن گذشته بر نگشته... به فکر آینده باش..... . همیشه موفق باشی و به همون سره حالی که همه ماها از تو سراغ داریم. همین

سلام
اگر می خواهید وبلاگ خود را در فهرست کاربران معرفی کنیدبه وبلاگ فوق سر بزنید
موفق باشید

یاقوت سبز 20 تیر 1382 ساعت 04:34 ب.ظ http://shirinsol2002.persianblog.com

سلام...نمیدونم چرا ولی منم اینجوری که گفتی خودمو خیلی اذیت کردم

مهدی 20 تیر 1382 ساعت 06:24 ب.ظ

ممنون که به حرفم گوش کردی. موفق باشی.

[ بدون نام ] 22 تیر 1382 ساعت 05:48 ق.ظ

درود
این عکسه برام خیلی آشناست نمی دونم اونو کجا دیدم شمانمی دونی؟؟؟؟؟؟؟؟

پیچک 22 تیر 1382 ساعت 05:51 ق.ظ http://peechak.blogsky.com

یادم رفت کی و کجا بهم بگی !

هاله 24 تیر 1382 ساعت 01:05 ق.ظ http://chekhabara.blogsky.com



دلم گرفته قد یه دنیا آپدیت هم کردم یه گوشه چشمی هم به من داشته باش دلم تنگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد