samoooolik

سام اولیک ...

samoooolik

سام اولیک ...

دانشگاه ...

سلام یعنی من به تو آزاری نمی رسانم!
سام چون در حال حاصر معنیی در فرهنگ فعلی ما نداره و به قولی من درآوردیه!
معنیش می کنم : سام= من تو را تایید میکنم و دوستت دارم !
خوب چه خبر؟
یادم میاد یه زمانی اون موقع ها که هنوز در سن التهاب بودم به پسرهای محلمون میگفتیم خبر!
مثلاً میگفتیم چندتا از خبرها رو تو راه دیدم و یا متنِ یه خبری رو برای کسی میگفتیم!
عجب روزگاریست دوران دبیرستان!....
حالا هم مثلاً بزرگ شدیم و رفتیم دانشگاه, دانشگاه , دانشگاه......
میگن دانشگاه جایی که می رن تا یار پیدا کنند!
میگن دانشگاه میرن تا دانشجو بشن!
میگن دانشگاه میرن تا سطح شعور و فرهنگشون بره بالا!
میگن دانشگاه میرن تا روابط
دختر و پسر رو یاد بگیرن!
میگن دانشگاه میرن تا بزرگ بشن
میگن دانشگاه میرن تا ابروهاشون رو بردارن
میگن دانشگاه میرن تا وقتی بهم زنگ زدن بگن ما هم دانشکده ای هستیم و با هم پروژه داریم
میگن دانشگاه میرن تا تو اینترنت عضوِ یه گروپِ دانشجویی بشن
میگن دانشگاه میرن تا جمعه ها با هم کوه برن اونم دانشجویی
میگن دانشگاه میرن تا......
ولی نمیگن دانشگاه میری تا هی حرس بخوری که چرا اومدی دانشگاه...
ولی نمیگن دانشگاه میری تا هر روز صبح که از خواب پاشدی عزا بگیری که ای وای دوباره باید برم دانشگاه
ولی نمیگن دانشگاه میری تا نه از درس لذت ببری نه از سالهای عمرت- که می گن بهترین سالهای عمره!
ولی نمیگن دانشگاه میری تا ببینی که این مملکت هیچ چیزِش درست نیست حتی دانشگاه
ولی نمیگن دانشگاه میری تا بفهمی استادت که یه عمر درس خوند و زحمت کشیده حالا حتی پولِ کرایه رفت و آمدش رو هم نداره
ولی نمیگن دانشگاه میری تا متوجه بشی که شعور ربطی به تحصیل نداره
ولی نمیگن دانشگاه میری تا بفهمی نصف دانشجوها معتادن و تقریباً همشون سیگار می کشن
ولی نمیگن دانشگاه میری تا بیش از بفهمی نصف دانشجوها مشکل مالی, جسمی, جنسی ,....دارن
ولی نمیگن دانشگاه میری تا ببینی تقریباً همه دانشجوها دچارِ افسردگی و میگرِن و هزار درد دیگه هستن
ولی نمیگن دانشگاه میری تا ببینی که همکلاسیت دو روزه از شدت گرسنه گی نخوابیده یا از شدت غصه چیزی نخورده.....
ولی نمیگن که نه داداش دانشگاهی که میگن باید اسمش میشد متاجا (محل تجمع افسردگانِ جمهوری اسلامی).
ولی نمیگن که....