samoooolik

سام اولیک ...

samoooolik

سام اولیک ...

از صبح هزار تا مطلب اومد تو ذهنم که دلم میخواست بنویسمشون ... ولی حالا فقط یکیش مونده ... اونم حرصم از آخوندهای سو اتفاده گر زرنگه .....
یه چیزی تو دلم میگه ....
خوبه والا  ........
خب میتونن ... میکنن ....
.
.
امروز با آًای سید تو دانشگاه یه خط دعوای درست کردم ....
دیگه واقها حرصم درومده بود ....
از عصبانیت میلرزیدم ...
دلم میخواست چند چک آبدار نثار اون خنده مسخره ملیحش کنم ...
.
.
.
حالم از هر چی دورو و دروغگو سو استفاده چیه بهم میخوره ...
نظرات 6 + ارسال نظر
سید عدنان 11 آذر 1383 ساعت 11:26 ب.ظ http://soozeshgh.persianblog.com

منم...

شیما 12 آذر 1383 ساعت 02:14 ب.ظ http://shadpary.persianblog.com/

شیرین جان عزیزم

میشه موضوع رو سیاسی نکنی؟

تمام ناتمام 13 آذر 1383 ساعت 01:56 ق.ظ http://faustus.persianblog.com

آخوند ؟!! سو ء استفاده ؟!! آدم نمیره چیزا میبینه ! آخوندای طرفای ما که امکان نداره سوء استفاده کنن چون از همه چی دارن حسن استفاده رو میکنن!

آفلاین ایران 13 آذر 1383 ساعت 01:16 ب.ظ

تا کامل قضیه رو نفهمیدم نمیتونم قضاوت کنم... اما از من به شما نصیحت.. الکی اعصاب خودتو بخاطر کم فهمی دیگران خراب نکن.. من اینجور وقتا بیشتر لذت میبرم چون قبول دارم حقم پس ککم هم نمیگزه... فقط به ۲رویی و حماقت اون شخص خندم میگیره.. موفق باشید.. یا حق

هیچ 13 آذر 1383 ساعت 11:41 ب.ظ

سواستفاده خاص یه لباس نیست. دانشجو استاد آخوند و غیره هم اگه اهلش باشن این کارو میکنن ولی آخوندا دستشون بازتره عوضش هزینه حیثیتی بیشتری هم میدن.

بابک 14 آذر 1383 ساعت 03:28 ب.ظ

یا این یکی دیگه شوخی نکن که از روی زمین محو می شی جدی گفتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد