samoooolik

سام اولیک ...

samoooolik

سام اولیک ...

خورجین باد پر شده از گلایه ....
تو این روزهای سخت و پر کنایه ....
خنده رو با غصه نمیشه نوشت ....
کی میدونه چه جوریه سرنوشت؟! ....
بین من و تو ........
.
.
.
کاش میشد من هر موقع که ناراحتم بگم :
من ناراحتم! .....
کاش میشد بتونم تمام دلایل ناراحتیم رو بگم و احساس نکنم بچه گانه یا احمقانه است ....اصلا کاش هنوز بچه بودم و وقتی ناراحت میشدم جیغ میکشیدم و موهای عزیزمو میکشیدم و به سینه اش مشت میزدم و  از اینکه ترکم کنه نمیترسیدم ... کاش میتونستم تماتم ناراحتیم مثل ۳ سالگیم یه هو خالی کنم و بغضم زود بترکه ....
کاش ....

نظرات 4 + ارسال نظر
سید عدنان 18 آذر 1383 ساعت 04:43 ب.ظ

نسوزون...

از این ای کاش ها همه میگن ....
ولی حیف ....
حیف که دست یافتنی نیست

[ بدون نام ] 18 آذر 1383 ساعت 10:03 ب.ظ

چی شده خانمی؟ چرا دلت گرفته؟ چه بلایی سرت اومده ؟ چرا اینقدر افسرده؟

محمد 19 آذر 1383 ساعت 12:01 ق.ظ http://1boy.persianblog.com

سلام به من هم یه سری بزن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد