samoooolik

سام اولیک ...

samoooolik

سام اولیک ...

اصرار داشت که بریم همایش ای تی ببینیم چه خبره ..
هی من گفتم نریم
گفت نه بریم ...
هی من گفتم دیر میشه ....
گفت نه ۴-۵ میریم زودی میایم .
گفتم خیابونا شلوغه ها ...
گفت ... نه .. نو .... این اون .... خلاصه ....
نشون به اون نشون که ۳ رفتیم .... ۵ رسیدیم ... ۵.۴۵ اجبارا پاشدیم ..
۷ رسیدیم ....
من که چیز زیادی حالیم نشد ..
فقط اون گ گ گ جالب بید ... فک کن ... به جای دبلیو دبلیو دبلیو میگفت گ گ گ یعنی گرداب گسترده گیتی ... هه .... عربا نمیتونن بگن ...
آها یه چیز دیگه هم جالب بید ...
اون آقاهه میگفت تلویزون باید بیاد با اینترنت همکاری کنه ...
بعد ین یکی آقاه میگفت نمیتونه چون مطمئن نیست که آدرس نمیدونم فلان عوض نشه و نشه چلان  ...
یکی نبود بگه آخه تلویزون دست رهبر معظمه جمهوریه اسلامیه ....
اینترنت دست آمریکای جنایت کار ....
چی داری میگی تو ....
البته من خواستم بگم ... ولی بسیار محترمانه بهم گفتم خفه دختر جان ..

نظرات 3 + ارسال نظر
یک دوست 3 دی 1383 ساعت 09:15 ب.ظ

اول شدم

سید عدنان 3 دی 1383 ساعت 09:19 ب.ظ http://soozeshgh.persianblog.com

اتفاقاً عربا گ می تونن بگن خیلی هم خوب می تونن بگن تازه به جای ق میگن گ .. فقط تو الفباشون نیستوو یعنی نمی تونن بنویسن...

آرش 4 دی 1383 ساعت 01:57 ب.ظ http://arash63.blogsky.com

خوشم میاد مودب بودنا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد