samoooolik

سام اولیک ...

samoooolik

سام اولیک ...

سرم درد می کنه...
می گویند نشانه خود را بی اعتبار پنداشتن است...
چرند می گویند...
.
.
.
.
.
وقتی دختر های زیبا را میبینم که خوشگلن و شوهر بیریخت میکنند دلم میخواهد به ایشان بگویم صبر می کردید ...
خودم می آمدم میگرفتمتان...
واقعا من نمی دانم این دختران زیبا که خوشگلند چرا نمی خواهند بچه هایی مانند خود زیبا بزایند...
مگر آن بچه هاچه گناهی کرده اند که ممکن است به پدرشان بروند...
آنوقت وقتی بزرگ شدند همه اش غصه می خورند که چرا به مادرشان نرفته اند .......
.
.
.
.
همینیست که هست...
ای کسانی که ایمان آورده اید بدانید ...
نه ابروهایمان را تتو می کنیم...
نه گونه هامان را اینطوری...
نه دندانهامان را سیمی...
حالا فعلا...
شاید بعدا نظرمان تغییر کند...
ولی به هر حال دو سه نسل بعد از ما  باید شوهر خوشگل کنند و زن خوشگل بگیرند تا خسارت جبران شود...
نوشته ام سیاسی بود؟... 

نظرات 4 + ارسال نظر

سلام شیرین جان خوبی ؟ انشالله که خوب و خوش و سلامت باشی .. و هیچ مشکلی هم نداشته باشی ... نوشته های جالبی مینویسی و اینکه آدم با قسمت نمیتونه مبارزه کنه!!! انشالله موفق باشی .. یه سری هم به من بزن
آرزومند آرزوهایت نوبد ( پسر جنوب ) منتظرم بیا ..!!

گاگ 9 دی 1383 ساعت 11:59 ب.ظ

نه

سید عدنان 10 دی 1383 ساعت 10:02 ق.ظ http://soozeshgh.persianblog.com

من که نفهمیدم . یعنی فقط همینی که نوشتی فهمیدم چیز دیگه ای دسنتگیرم نشد

[ بدون نام ] 10 دی 1383 ساعت 12:21 ب.ظ

هیچ ربطی نداره !
هر کس آزاده برای خودش تصمیم بگیره .
شاید کسی که تو بهش می گی زشت از هزار تا خوشگل با شرف تر باشه .
تا ملاک تو چی باشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد