samoooolik

سام اولیک ...

samoooolik

سام اولیک ...

- وبلاگ در نبکردی؟

- نه ...

- چرا؟

- تراوشات مغزی ندارم فعلا ....

- آها ...

- تو چی؟ تو هم تراوشات مغزی نداری؟

- چرا .... زیاد .....

- پس چرا نمی نویسی؟

- حوصله ندارم ....

- خب تو تراوشات مغزیتو بگو .. من مینویسم ...

-تراوشات مغزی خودمه ..

- آره ؟! ... دردسرش مال منه ....

- یعنی چی؟

- ها .... ها .......

.

.

.

.

- چطوری؟

- خوبم .. تو خوبی؟

- کجایی؟

- زیر سایه شما

- من سایه ندارم که ...

- اختیار دارین ....

- امتحانا خوبه؟

- نمک رو زخمم نپاش ..

- هه .. من که مرخصیم ...

- رفتی این ترم واسه ثبت نام؟

- نه ..... فکر نکنم برم .. حوصله دانشگاه ندارم ....

- دهه .... حتما میدونی داری چی کار میکنی دیگه ...

- آره بابا شهر در امن و امانه ....

- آره خب ....

- نگفتی کجایی؟

- گفتم که .... پاتو بلند کن منو میبینی ....

- بههههههه .....

.

.

.

.

 

امتحاناتم بیدِه  ..... بااس دَررررس وَخونم .... ....

.

.

.

بله .... این سوم آلبومی که دارم باهاش میرقصم و ورجه وورجه میکنم ....

نظرات 6 + ارسال نظر
سید عدنان 27 دی 1383 ساعت 08:38 ب.ظ

گفتگوی دوستانه..

سیاوش 27 دی 1383 ساعت 09:01 ب.ظ http://itiran.atspace.com

سلام.بلاگ جالبی داری. خوشحال میشم یه سرهم به سایت من بزنی. اگه خواستی میتونی تو انجمنهای سایت عضو بشی وبلاگت رو معرفی کنی. موفق باشی.

پیمان 27 دی 1383 ساعت 09:15 ب.ظ http://peyman59.blogsky.com

[ بدون نام ] 28 دی 1383 ساعت 12:25 ق.ظ

زیاد خوشحالی نکن٬ بعد از هر خنده ای گریه اس!!!!!!

[ بدون نام ] 28 دی 1383 ساعت 08:44 ق.ظ

خوش باشی :)

هوشنگ هوشنگی 28 دی 1383 ساعت 12:17 ب.ظ

اسم آهنگش چی بید؟ در ضمن این وبلاگت اسکرول می‌ده. باید یه جا اوتو رو بکنی هیدن p:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد