samoooolik

سام اولیک ...

samoooolik

سام اولیک ...




وای نمیدونی چقدر هیجان زده ام ..........
راستی .. تو هری پاتر رو خوندی؟

.

.


.
نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 28 بهمن 1383 ساعت 09:11 ب.ظ

با این شیوه های که نوشته ای می شه حدس زد چقدر هیجان زده ای. می دونستی یه سرباز واقعی به نام هری پاتر بوده که ۶۰ سال پیش کشته شده و الان آرامگاه او که در یک کشور عربی بوده و جای خیلی پرتی هم بوده الان شده محل بازدید توریست ها!!!!

[ بدون نام ] 29 بهمن 1383 ساعت 02:09 ق.ظ

قبول دارم هم کتاب و هم فیلم هری پاتر خیلی جالب وهیجان انگیز است.
ولی چه چیزی تو رو اینقدر به هیجان اورده؟

[ بدون نام ] 29 بهمن 1383 ساعت 02:03 ب.ظ

آره خوندم ...مزخرفه....پیشنهاد می کنم ارباب حلقه ها رو بخو نی ( ترجمه شده)

[ بدون نام ] 4 اسفند 1383 ساعت 10:21 ق.ظ

ساحل
لوس وبی مزه بود.شیرین کوچولوی من!دیدی بچه ای!!!!!!

توله بلاجرهایی که حتی جرات معرفی خودشون رو ندارن و نمیدونن فرق وبلاگ شخصی با وبلاگهای دیگه چیه تذکر بدم که این وبلاگ شخصیه .... من برای دل خوانندگانم نمینویسم .... در ضمن به هیچ عنوان قصد نویسنده شدن هم ندارم برای همین خواهش میکنم هم راهنمایی و هم انتقادات و پیشنهاداتتون رو برای خودتون نگهدارین ... و جایی مصرف کننین که به درد کسی بخوره .... نه برای یه بچه کوچولو که داره هر چی دلش میخواد مینویسه ....
اگرم میبینی وبلاگم نظر دهی داره .... برای اینه که حرفهای دوستانم رو بخونم و ازش لذت ببرم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد