samoooolik

سام اولیک ...

samoooolik

سام اولیک ...

بسیار حوصله ندارم ...
حوصله خوابیدن ......بیدار شدن ... خوردن .... خواندن ... رفتن .... آمدن ...
دیدن .... شنیدن ..... بودن ....
آری ...
بسیار دلم میخواهد نباشم ...
بسیار کسل کننده و بی مزه شده ام ...
بسیار بی انگیزه و بی احساس ...
بسیار بی خواب و غیر قابل تحمل ...
بسیار در خود چیزی نمیبینم ...
بسیار موهایم زشت شده است ....
بسیار دلم میخواهد به طور ادبی غر بزنم ... و به در دیوار ناسزاهای غیر مودبانه بگویم .... بالاخص به آن بانویی که فاطی جون نام داشت و موهایم را زشت کرد ....
بسیار زورگو و بی منطق شده ام ...
بسیار دلم نمیخواهد کاری بکنم تا مورد قبول واقع شوم ...
بسیار دوست میدارم که خودم باشم ...
بسیار میخواهم بگویم همین است که هست ..
بسیار از تکرار کلمه بسیار مشعوف شده و از آن بیهوده استفاده میکنم ...
.
.
.
گویا ... بسیار از وقت خوابم گذشته است ....
نظرات 5 + ارسال نظر
هیچ 11 فروردین 1384 ساعت 12:27 ق.ظ

سلام. عیدت مبارک.

مهدی 11 فروردین 1384 ساعت 01:18 ب.ظ http://www.doof.persianblog.com

شما دیگه چرا؟

[ بدون نام ] 16 فروردین 1384 ساعت 01:28 ق.ظ

هنوز یاد نگر فتی خودت باشی .
فکر نکنم اخر سر یاد بگیری.
وقتی میگی همینی که هست از همیشه بهتری.

[ بدون نام ] 16 فروردین 1384 ساعت 09:40 ق.ظ

سال نو مبارک
مرغ گرامی!سال خروس بر تو خجسته باد.
خدا شفا بدهد.ایششاللا!
خروس عاشق!!!!!!!!!!!!!!!!!

[ بدون نام ] 17 فروردین 1384 ساعت 08:17 ق.ظ

وب لاگ حوبی داری والبته دل پر دردی هم داری.
میدونی باید چی کار کنی؟
یدونه همسری که استاد خوبی برات باشه از این حال و روزگار نجاتت میده.
میگی نه!؟امتحان کن.
عیدت مبارک.بیشتر فکر کن و بهتر بنویس.
شادباشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد