samoooolik

سام اولیک ...

samoooolik

سام اولیک ...

ای تف به گور این مملکت و هرچی آخوند و ملا و مسئول این خراب شده است ...

بگو آخه مرتیکه عوضی اگه روسری رنگی سر کردن غیر شرعیه واسه چی این همه مغازه دارا میفروشنش ..

کجای قرآن کوفتیتون اومده که روسری باید سیاه باشه ؟ ..

تو اون قرآنتون ننوشته چشمای هیزتو ببندی و دخترهای مردم دید نزنی که بفهمی روسریشون چه رنگیه؟ ...

........ به هر چی پلیس و مقرراته ...

الله ...

کی میشه ذلت و بدبختی شماها رو ببینم که انقدر ما رو اذیت میکنید ...

به جون مامانم قسم انقدر دلم میخواست هر چی تو دستمه خورد کنم تو سرش .....

پلیس مملکت ما رو باش ....

این همه اراذل تو خیابون مردم میکشن و غارت میکنن .... اونوقت 4 تا ریشوی شکم گنده عوضی ...

مال مردم رو کردن بنز انداختن زیر پاهای کثیفشون ...... زورشون به یه دختر تنها تو یه کوچه خلوت رسیده که چرا روسریت رنگیه؟ چرا حجابت کامل نیست .....

تف به غیریتتون .... تف به حجاب و دینتون ....

حالم از هر چی مذهب و غیرت و امنیت و پلیس به هم میخوره ....

حالم از اون خدایی که شماها نمایندشین به هم میخوره ....

تف به روی همتون ....

بی شرف های مفتخور ....

.

.

.
* ببخشید خیلی عصبانیم ... وگر نه من انقدر هم بی تربیت نیستم .... نخونده بگیرید .....

نظرات 8 + ارسال نظر
نرگس 31 فروردین 1384 ساعت 12:41 ق.ظ http://azrooyesadegi.blogsky.com

کوتاه بیا بابا!!! دیگه باید به این چیزا عادت کرده باشی!!! اولین باره میام اینجا! یه کم شوکه شدم از اینهمه بدو بیراه اما خوب بازهم میام امیدوارم گمت نکنم فقط... همون خدایی که اینا غلط و نادرست واسه همه به تصویر میکشن یه روزی بدجوری رسوا میکندشون بسپر دست خود خود خودش...

[ بدون نام ] 1 اردیبهشت 1384 ساعت 08:03 ق.ظ

اگه اینقد بیتربیت نبودی اصلا اینا رو نمینوشتی!!!!!!!!

[ بدون نام ] 2 اردیبهشت 1384 ساعت 01:07 ق.ظ

من کاری را که آنها کردن تایید نمی کنم ولی از نوشته های تو متوجه شدم که تو هم دقیقا مثل آنها هستی. حالا که قدرت نداری همه رابا یک چوب می زنی و به خودت اجازه میدی به کتابی که خیلی ها به آن معتقد هستند توهین کنی و به همه بد و بیراه بگویی. مسلما اگر قدرت داشتی بدتر از آنها عمل می کردی. در ضمن همین قدر هم بی ادبی که نوشتی. راستی خوبه که مجردی. چون اگر متاهل بودی٬ متاسف می شدم برای بچه هایی که قرار بود تو تربیت کنی.

سامان 2 اردیبهشت 1384 ساعت 03:15 ق.ظ

این کثافت‌هایی که حتی جرات ندارند اسمشان را بنویسند دقیقا همان کسانی هستند که ما و مملکتمان را به این حال و روز انداخته‌اند.
یک روز انتقاممان را از آنها خواهیم گرفت. مطمئن باش.
و یک چیز دیگه، به حرفهای این مزخرف گو اهمیت نده. این‌ها هم دقیقاْ از همون قماشند و از سوزششان این حرفها را می‌زنند.

[ بدون نام ] 2 اردیبهشت 1384 ساعت 09:43 ق.ظ

آقای محترم٬
شجاعت به این نیست که کی اسمشو میگه یا نه. جهت اطلاع شما اسم من بابکه...حالا چه فرقی میکنه؟
به نظر من٬ واقع بینی٬ واقعیت ها را گقتن و پذیرفتن شجاعت است. اگه نوشته من را درست خونده باشید٬ میبیند که اول از همه نوشته ام که من هم کار آنها را تائید نمیکنم. من نه مثل آنها هستم و نه مثل شما. من مثل خودم هستم.
نمیدونم چرا عصبانی شدید؟ من معتقدم به عنوان یک انسان باید برای ارزشهای دیگران احترام قائل بود و به آنها توهین نکرد. مطمئنأ شما هم برای خود عقایدی دارید که دوست دارید دیگران به آن احترام بگذارند.
فقط همین

سامان 4 اردیبهشت 1384 ساعت 02:54 ب.ظ

ببین آقای شجاع، عقاید هر کس برای خودش محترمه. هر کس دیگه ای هم حق داره عقاید دیگران را محترم بداند یا نه، عقاید دیگران را نقد بکند یا حتی اگر دوست داشت بگه که آن عقاید به نظرش مزخرف است یا به درد آشغال دونی می خورد یا حتی با عرض معضرت به درد ریدن.
همانطور که عقاید شما برای خودت محترم است، عقاید کسی که فکر می‌کند باید به عقیده شما رید هم برای خودش محترم هست و حق نداری بگی که چرا چنین اظهار نظری کرده. همانطور که تو حق داری عقیده و نظر خودت را داشته باشی (که بیش از اندازه‌ی لازم تو این مملکت به امثال شما در این مورد حق داده شده) کسی که مثل جابعالی فکر نمی‌کنه هم حق داره. تو اگر واقعا به همین نظری که اینجا دادی عقیده داشتی نمی‌آمدی با قلدری شاخ و شانه بکشی و اظهار تاسف برای بچه‌هایی که قرار است پرورش پیدا کنند بکنی.
کاملا واضحه که بر عکس چیزی که در حرف سعی داری کتمانش بکنی، موقع عمل که برسه تو هم دقیقا مثل همان لمپن‌هایی عمل می‌کنی که سالهاست در این مملکت زور می‌گویند و امنیت و آسایش را (دقیقا به دلیل اینکه فکر می‌کنند فقط عقیده‌ی خودشان درست است) از همه گرفته‌اند.
برو آقا جان فکری به حال خودت بکن. لازم نیست دیگران را نصیحت کنی و برایشان اظهار تاسف بکنی. حنای امثال تو، صد تا بزک و آرایش هم که بشه دیگه برای کسی رنگی نداره.

تبس 4 اردیبهشت 1384 ساعت 03:18 ب.ظ

ایول سامان...
در ضمن عقده داشتن و مردم آزاری جزو عقاید حساب نمیشه!

[ بدون نام ] 10 اردیبهشت 1384 ساعت 10:44 ب.ظ

چرا نظر من پاک شده ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد