samoooolik

سام اولیک ...

samoooolik

سام اولیک ...

یه عالم تایپ کردم ... یعنی از ساعت ۳ تا حالا .... ولی همش پرید ....
.
.
.
نمیدونم این چه خصوصیتی مزخرفیه که من دارم .... وقتی تلاش نمیکنم تو رو به راه راست بیارم ... خودمو به زور میفرستم راه کج .... خفه شدم از دود این سیگار کوفتی ... اه ...
بگو آخه مگه چلی؟
.
.
.

قول میدم اگه گفتگوی درونیه تو قطع شد .. منم برم.... البته اگه تا اون موقع محلول خواب بی رویا بدستم نرسید ....
دیگه از دست این توله بلاجرهای نشخوار کننده خسته شدم ...
مرکبهای غولپکر دریایی .. واه ..واه ....
.
.
.
آقا هری پاتر و جام آتش داره میاد .... آخ جوووون ...
تازه هری پاتر و نمیدونم چی چی
۶ هم داره میاد ... بازم آخ جوووووون .....

.

.

.

بابا جون ... من پسورد نامه هامو میخوام ... ای خدا ... نموده شدم انقدر میل زدم ...

ایش ....

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 2 خرداد 1384 ساعت 06:14 ق.ظ

AZ MAN MISHNAVE BEREH HYPNOTISM KONE TA MOSHKELE BIKHABISH HAL BESHE
BE MAN KE GOOSH NEMIDE LAAGHAL TO BEHESH BEGOO SHAYAD...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد