samoooolik

سام اولیک ...

samoooolik

سام اولیک ...

 - خب .... کجا بریم .. چی بخوریم؟ بریم ... یه جوووی تازه ...
- فهمیدی ...  هاشمی رفسنجانی دات ای ار رو فرستادیم بالا ..
- یه جایی که .... چی؟! شما چی کار کردین ؟!
میخنده ...
- ای ... به اینا که مستبدن چی میگن؟
- فاشیست ..
- اره .... ای فاشیستها .... ای خیانتکارا .. ای جنایتکارا .... ای مردشورتون رو ببره ....
- نگران نباش اومدن گفتم ما پی اچ پی بلد نیستیم عوضش کردن ....
- ای کوته فکرا ... ای دهاتی ها ... چی گفتی .. آها ... پس الان دیگه دست شماها نیست ؟! .... خب پس بگو کجا بریم .... بریم یا بگیم بیارن؟
-  ولی من میخوام وبلاگم رو انتخاباتی کنم به نفع اکبر جون!!
- چی میخو ر..... چی؟! .... میخوای چه غلطی بکنی؟
- مگه نیما رو ندیدی ...
- الله ... شوخی میکنی دیگه ..
- نه ... آخه پول گرفتم ....
- کوفت بخوری .... ولی من میدونم تو داری شووخی میکنی .... ولی اشتاهای من کم نمیشه!!!
.
.
.
باز میخنده ....
.
.
.
.
.
نزدیک انتخاباته .... با این که همه میدونن ( یا شایدم نمیدونن) که هیچ خبری نیست و امسال هم مثل ۲۰ و چند سال گذشته خواهد بود و حتی به اندازه نمایشگاه بین الملل لباس هم قابل پیگیری نیست و به جز طبیعت جاندار چیز زیادی تغییر نمیکنه ... ( البته غیر از اینکه در این محدوده زمانی همه جا رو از جمله خودشون رو هم فیلتر کردن) بازم حرفهایی هست و بحثهایی و انجمنهای وبلاگی ای ....
انگاری اینم تنوعه که از بیکاری و روز مرگی بریم واسه تنوع مجازی و ساختگی .....
فلانی اینطوریه ..
فلاونی انطوریه ...
ای بابا همشون اینهو همن .... 
جالبه که همون میدونیم که هییییچ خبری نیست ولی میریم و بازی میکنیم .... به این میگن بازی اسلامی .. بازی ای که برد و باخت نداره ....
منم با اینکه میدونم هیچ خبری نیست ولی ...
نظرات 1 + ارسال نظر
سمندر 11 خرداد 1384 ساعت 10:02 ق.ظ http://jonbesh84.blogsky.com

باسلام
از وبلاگتان خوشم آمد.
می خواستم اگر مایل باشید تبادل لینک کنیم.
منتظر جواب مثبت شما هستم.


سمندر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد