samoooolik

سام اولیک ...

samoooolik

سام اولیک ...

خدای من .....

- چقدر این بانمک شدن ....

- تو هم دیدی؟

- واقعا که خیلی مسخره است ...

- شماره پاتون چنده؟..... واقعا سئوال اساسی پرسید

- آخرش که خدا بود ....

- دیگه نمیدونن باید چی کار کنن ....

:_&- روی من که شدیدا تاثیر گذاشت .... من حتما میرم به هاشمی رای میدم .... دونقطه دش اند

- الله .... اینا کی میخوان درست بشن ...

.

 

.

.

.

- میگم عزیزم ..... بیا بریم به احمدی نژاد رای بدیم .... بعد خودمون دوتایی به حماقت خودمون بخندیم .... موافقی ؟!

.

.

.

.

آهای ملت .... بدانید و آگاه باشید که من از فردا تا 8 تیر میخوام بکوب در بخونم ..... و من میدانم که درس خواندن در این روزها همانقدر در آینده من تاثیر خواهد داشت که شماره پای کاندید ریاست جمهوری در سرنوشت مملکت ...

من این کار رو میکنم ..... اما تو باور نکن ....
.
.
.
.
واااااااااااااااااااااااااااای .... نمیدونی چه لذتی داره پس گرفتن پسورد .....

نظرات 2 + ارسال نظر
عیسی 21 خرداد 1384 ساعت 11:19 ب.ظ

هی باورت نمیشه هر وقت از این برنامه ها که این کاندیدا ها میان توش حرف میزنن و سوال جواب میدن میبینم فقط یه دم دارم می خندم ...

هیچ 21 خرداد 1384 ساعت 11:58 ب.ظ

کوتا بیا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد