samoooolik

سام اولیک ...

samoooolik

سام اولیک ...

- بیا بریم مکه دیگه ....
- آره حتما .... همراه استاد عزیز .. آقای ایکس و سید ...
- خب مگه بده ؟! دوستت دارن ...
- آره خب .... دیگه چی میخوام از خدا ... میدونی چیه؟ ..... اصلانا .... من قیافم عمله پسنده ....
- راستی؟ .... یادم باشه به بعضی ها بگم .....
- آخه مسئله اینجاست که بعضی ها که اول منو انتخاب نکردن .. من بعضی ها رو دیدم ....
- بله بله .... لازم به گفتن نیست ..... خووووووووب به خاطر دارم ...... خودم حضور داشتم ..... :: ببین ... اونی که دوربین دستشه کیه؟! :: ( با صدای من ... )
.
.
.
.
.
.
.
.
نمیدونم ..... شاید اینم از برکات سونامیه احمدی نژاده که هندی ها و پاکستانی ها منو هی ادد میکنن ....
.
.
.
.
.
.
واقعا مسخره نیست که من بعد از این همه افتادن ها و حذف کردنها .... هنوز از استاد یا درس خاصی دلهوره دارم ؟!
.
.
.
چرا واقعا مسخره است ...

نظرات 2 + ارسال نظر
سياوش 7 تیر 1384 ساعت 10:30 ب.ظ

سلام شيرين جان
وبلاگ خيلی قشنگی داری .... ولی شايد من که چيزی از تو نمی دونم واسم سر هم کردن جملاتت سخت باشه
به حر حال اگه يه خورده بيشتر توضيح بدی که واسه کسايی که نميشناسندت قابل فهم تر باشه خيلی بهتره
موفق باشی .

عیسی 8 تیر 1384 ساعت 06:07 ب.ظ

این نوشته رو واسه خاص نوشتی؟ ( یا عام؟ )

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد