samoooolik

سام اولیک ...

samoooolik

سام اولیک ...

رفتم توگوگل سرچ میکنم ..... هشت شش چیست؟....
بعد گوگل روفش میدم که چرا هشت رو از شش جدا سرچ میکنه و نمیدونه چیه؟
.
.
.
.
من احمق ...
نظرات 4 + ارسال نظر
امیر 22 تیر 1384 ساعت 12:59 ق.ظ

ز سم ستوران در این پهن دشت
زمین شش شد و آسمان گشت هشت

هر کس گفت معنی این شعر زیبای فردوسی چیه؟

یعنی :
از شدت ضربه های سم اسبها ...
یک طبقه از ۷ طبقه زمین کنده شد رفت اسمون ....
واسه همین زمین شد ۶ طبقه ... آسمون شد ...۸ تا ...
با تشکر .... امضا : معلم ادبیات ....

[ بدون نام ] 22 تیر 1384 ساعت 08:30 ق.ظ

یعنی روان بهم ریخته تو!
دوستت دارم!!!!!!!!!!!!!

امیر 24 تیر 1384 ساعت 09:29 ق.ظ

درود و صدها سلام بر تو ای معلم ادبیات؛معنی این شعر را
به زیبایی و فصاحت ترجمه کرده ای.
خوشبختانه هنوز هستند کسایی که به ادبیات اصیل فارسی علاقه دارند.
( چیز هایی هم هست؛لحظه هایی پر اوج. مثلا شاعره ای دیدم آنچنان محو تماشای فضا بود که در چشمانش آسمان تخم
گذاشت و شبی از شبها مردی از من پرسید تا طلوع انگور چند ساعت راه است؟.....-سهراب سپهری)
بله ظاهرا هنوز چیز هایی هست!!!!!

[ بدون نام ] 29 تیر 1384 ساعت 12:02 ق.ظ http://cool-girls.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد