samoooolik

سام اولیک ...

samoooolik

سام اولیک ...

آخ جون ....
دیشب جات خالی رفتیم با تبس پارک جمشیدیه ... ولی آخ جونم واس این نبود ....
بلاخره شش چاپ شد .... دو جلد .... ترجمه محمد نورالهی .... خوبه ...
خوشم اومد ... ترجمه خوبیه ...
اونایی که نمیتونن مثل من منتظر ترجمه ویدا بشن .... میتونن برن شهر کتاب و بخرن ....
خانومه شهر کتابیه میگفت از دیروز که اومده تا حالا ۵۰۰ تا فروش رفته ...
آخ جون .... تا فصل ۱۸ خوندم ...
.
.
.
نظرات 7 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 27 مرداد 1384 ساعت 02:05 ب.ظ

سلام .بسیارمطالبتان جالب ودیدنی بود.
لطفا اگه میشه وبلاگ منو بانام عاشقانه دروبلاگ خودت قراربده .
به ماهم سربزن.
قربان شما مرتضیwww.mmmazad.blogsky.com

پویا 27 مرداد 1384 ساعت 02:37 ب.ظ http://pesareshikamo.tk

سلام خوبی ؟
از مطالب خوب وبلاگت ممنون استفاده کردم
به منم سر بزن تا بعد خدانگهدار

[ بدون نام ] 28 مرداد 1384 ساعت 03:11 ق.ظ

چقدر لوسی تو! همین!

دامبلدور 28 مرداد 1384 ساعت 03:27 ق.ظ

تا فصل ۱۸؟؟؟ ...... یک شبه؟؟؟؟؟ ...... وای

[ بدون نام ] 28 مرداد 1384 ساعت 11:51 ب.ظ

تو کی میخای بزرگ بشی..... این شر و ور ها رو بچه های ۱۴-۱۵ ساله میخونن.( برای دوستان کتاب خون: از مارکز کتاب جدید چاپ شده)

دراکو! 29 مرداد 1384 ساعت 09:44 ب.ظ

من دو جلدشو دو شبه خوندم. ترجمه خوبی بود ولی پایانش خیلی دردناکه. حالا موندم تا دو سه سال دیگه که جلد هفتش بیاد چه گلی به سرم بریزم!

محمد 12 مرداد 1385 ساعت 04:48 ب.ظ

سلام

وبلاگ قشنگی داری . اما من یک سوال دارم .سهیل نورالهی را میشناسی .

اگر میشناسی لطفا به من ایمل بزن....شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد