samoooolik

سام اولیک ...

samoooolik

سام اولیک ...

سامولیک ..
این چند روزه ... از وقتی از یه سفر متنوع که چندان هم جات خالی نبود چون بهم خوش نگذشت اومدم .... حالم اصلا سر جاش نبود ...
پری شاد کوچیکم درد میکشید و من غیر ادا درووردن واسه اینکه دردش رو کمی فراموش کنه کاری نمیتونستم بکنم ...
هممون ناراحت بودیم ...
هممون همیشه میدونستیم چقدر برامون عزیزه و خیلی خاطرشو میخوایم ....
هیچ کدوم  نه میتونستشم تصورشو بکنیم که براش اتفاقی بیفته و نه تحملشو داشتیم ...
خلاصه تو این چند روز حسابی به ریخته بودیم ...
ولی تموم شد ....
مثل همه اتفاقهای بد که یا تموم میشن .. یا عادی ....یا فراموش ...
حالش الان خوبه ...
امروز دستشو بالا گرفت و با افتخار بهم گفت خودم لباسم رو عوض کردم ...
....
علاوه بر اینکه دست پریشاد شکسته بود من هم حال و روز خوبی نداشتم ...
خیلی وقته از بیکاری و تو خونه موندن خسته شدم ...
یه چند وقتیه .. خودم ... از خودم خوشم نمیاد ....
احساس میکنم .. خیلی بی مصرف و ضعیف شدم .... احساس که نه ...
بی مصرف و ضعیف شدم .... خیلی زود کوتاه میام ... حتی خودم در برابر خودم ...
وقتم بیشتر به دراز کشیدن و فیلم دیدن میگذره ....
تقریبا تمام وقتم ...
حتی حوصله رفتن به دیدین دوستام و ددر و آرایشگاه و آرایش کردن استخر  و کارهایی که معمولا سرگرمم میکرد رو ندارم  .... حتی تلفن و جر و بحث با شیما واسه آزاد کردنش ....


.
.
.
ولی مهم نیست ... خوب میشم ... دعا کن زودتر برم سر کار ...
نظرات 4 + ارسال نظر
پژمان 27 شهریور 1384 ساعت 04:13 ب.ظ http://www.sportboy.blogsky.com

سلام !! خوبیییییییییی؟ امیدوارم که مشکلاتت حل بشه!!! من اپم خوشحال میشم سر بزن!!

دامبلدور از هاگوارتز 27 شهریور 1384 ساعت 05:01 ب.ظ

متاسف شدم که اینا رو شنیدم. فکر می کردم اونجا باید خیلی بهتون خوش بگذره. ولی خدا رو شکر که یکم اوضاع بهتر شده. می دونم وقتی خواهر کوچولوی آدم درد می کشه و با قیافه معصوم و غمگینش ادم رو نگاه می کنه ، راهی نیست جز اینکه بی صدا تو دلمون گریه کنیم. ولی خدا رو شکر که تموم شد. امیدوارم که حال خودتون هم زودتر رو به راه بشه و برای همه چی حوصله پیدا کنید و زودتر یبرید سرکار....... یا حداقل
چند نفر رو بزارید سرکار ----- شوخی کردم برای اینکه یکم خوشحال بشید.

هیچ 2 مهر 1384 ساعت 10:20 ق.ظ

سلام. خارج بودی؟

JraNil 2 مهر 1384 ساعت 09:39 ب.ظ

لطفا پیغام های یاهو رو چک کن !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد