samoooolik

سام اولیک ...

samoooolik

سام اولیک ...

- چقدر امروز حرف زدم ...
- آره ...
- :))
نظرات 5 + ارسال نظر
امیر 9 آبان 1384 ساعت 12:19 ق.ظ

حالا که امروز خیلی حرف زدی؛منم میخوام جواب یادداشتهای
۲۸ و ۲۹ اکتبر رو یکجا بنویسم:
۲۸ اکتبر:
یکبار به طنین اشتباه زنگ شبانه ام عمل کردم؛هرگز جبران پذیر نخواهد بود. (کافکا ـ پزشک دهکده )

۲۹ اکتبر:
مثل اینست که دیروز بوده؛می بینم با بچگیم آنقدر ها فاصله ندارم.حالا سر تا سر زندگانی سیاه پستبیهوده خود را میبینم.آیا آنوقت خوشبخت بودم؟نه!چه اشتباه بزرگی!همه گمان می کنند که بچه خوشبخت است.نه!خوب یادم هست.آن وقت بیشتر حساس بودم ؛آن وقت هم مقلد و آب زیر کاه بودم.شاید ظاهرا میخندیدم یا بازی مکردم ولی در باطن کمترین زخم زبان یا کوچکترین پیش آمد ناگوار و بیهوده ساعتهای دراز فکر مرا به خود مشغول میداشت و خودم خودم را میخوردم.اصلا مرده شور این طبیعت مرا ببرد؛حق به جانب آنهایی است که می گویند بهشت و دوزخ در خود اشخاص است؛بعضی ها خوش به دنیا می آیند بعضی ها نا خوش.
(صادق هدایت - داستان زنده بگور )

یلدا 9 آبان 1384 ساعت 12:08 ب.ظ http://8v8.blogspot.com

هرچی گشتم یه ارشیوی پیدا نکردم که روش کلیک کنم!!!

[ بدون نام ] 9 آبان 1384 ساعت 01:51 ب.ظ

بهتره بری نزدیک ترین دیوووووووونننننننه خونه جا بگیری!آدم نمیشی!

احسان 9 آبان 1384 ساعت 04:55 ب.ظ http://ino-jedi-begir.blogsky.com

سلام
دستت درد نکنه کلی استفاده کردم

حامی 17 آبان 1384 ساعت 01:11 ق.ظ http://www.hami2006.persianblog.com/

حرف میزنم تا تو باشی گوش میدهم چون تو به حرف درایی وباز حرف خواهم زد واز تو خواهم گفت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد