samoooolik

سام اولیک ...

samoooolik

سام اولیک ...

- بازم مثل همیشه .... من عکس العمل نشون دادم .... حالا ازت میخوام کارمو تایید کنی؟ خب؟
- ها ها ها .. چرا خودمون رو گول بزنیم عزیزم ... تکراری شدی دیگه .... ها ها ها ...
- راست میگی .. خودم هم به این موضوع فکر کردم ....
- آره دیگه .... تکراری شدی دیگه ... ها ها ها
- آره ..... ها ها ها ....
- ها ها ها ....

 

 

 

وایساده کنار دستم ... قدش تا زانوی منه .... جعبه خمیر بازیش رو نشون میده و مثلا به من دلسوزی میده .... ای جون ..
من بچه میخوام ....
نمیشه یه بچه بدین به من ... فقط یکی .... من دائم دلم ضعف میره ...

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 19 آبان 1384 ساعت 11:22 ب.ظ

سلام
اگه می خوای یکی واست دستو پا کنم؟؟؟

[ بدون نام ] 19 آبان 1384 ساعت 11:34 ب.ظ

اول باید دنبال یه خر بگردی...( خر کردن پسر ها که واسه تو کاری نداره)

ممممم 20 آبان 1384 ساعت 05:23 ق.ظ

تو هیچ وقت تکراری نمیشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد