samoooolik

سام اولیک ...

samoooolik

سام اولیک ...

آهای ... کتابهای هری پاتر .... آهنگ های موزون ....
آهای ... قرص های خواب و اعصاب .... مواد الکلی ... به یاریم بشتابید ....

باید بتوانید ... جای صدای شب بخیر و بوسه شبانه مرا پر کنید ...
باید بتوانید ...
میخواهم بخوابم ... مگر نمیبینید؟ ....
خسته ام .... احتیاج به خوابی آرام و لذت بخش دارم ....
سریعا اقدام کنید ...

کجایید پس؟
.
.
.
.

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 20 آبان 1384 ساعت 10:32 ب.ظ

بله قربان... شما امر بفرمایید...

امیر 21 آبان 1384 ساعت 11:31 ب.ظ

می نوش که عمری که اجل در پی اوست
آن به که به خواب یا به مستی گذرد

[ بدون نام ] 22 آبان 1384 ساعت 01:36 ق.ظ

سلام
خوبی من مصطفی هستم می شناسی که؟
کجایی دیگه نمی یای pool روتو کم کنم

[ بدون نام ] 22 آبان 1384 ساعت 11:32 ب.ظ

... پله هایی که به گلخانه شهوت می رفت.... پله هایی که به سردابه الکل می رفت....هر کجا هستم باشم ...آسمان مال من است ...پنجره .فکر . هوا . عشق . زمین مال من است...چه اهمیت دارد ...گاه گاه می رویند قارچ های قربت...(به خودت بیا شیرین . به خدا واسه خابیدن این همه چیز لازم نیست.امیدوارم این چیز ها رو جدی ننوشته باشی )

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد