samoooolik

سام اولیک ...

samoooolik

سام اولیک ...

داشتم زندگیمو میکردما ... نمیدونم کدوم یکی از این آدمای خدا نشناس بود که این لینک مزخرف رو فرستاد ..
حالت تهوع گرفتم ... همه تنم مور موره ...
تازه ... من احمق فکر کردم واقعیه ... فرستادم واسه برو بچ ... از اون موقع دارم یه زیر چپ و راست فش میخورم که این چی بود ...
ولی خدا رو شکر یکی از این دوستان دکتر متخصص بودن و گفت که این عکس چاخانه و ساختگیه ... و بیماری های پوستی اول جاهای دیگه خودش رو نشون میده نه روی سینه ...
آدمی که این مطلب رو گذاشته توی وبلاگش واسه تبلیغ اینکارو کرده و خب موفق هم بوده .. چون من که تا خالا وبلگاشو ندیده بودم رفتم و دیدم ...
ولی انصافا عجب آدم بیشعوریه ...مردتیکه خاک برسر ...
ایش
من هنوز حالم بده ... 

پ.ن : لینک رو نذاشتم که حالتون بد نشه ...

نظرات 3 + ارسال نظر
۲۵cent 9 مرداد 1385 ساعت 02:57 ب.ظ http://25cent.blogsky.com

میلاد 9 مرداد 1385 ساعت 04:42 ب.ظ http://silent-road.blogfa.com

سلام!
لینکو بگذار دیگه نمیذاری؟
من میذارمااااا !!!!

پریسا 9 مرداد 1385 ساعت 05:23 ب.ظ

لینک رو که دیدم حالم خیلی بد شد .وقتی بلاگت رو خوندم باز امیدوار شدم گفتم خدایا شکرت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد