samoooolik

سام اولیک ...

samoooolik

سام اولیک ...

چند روزی هست که قلبم داره تاپ تاپ میکنه ... نه بابا ... عاشق نیستم

تپش قلب گرفتم ... نمیدونم شاید مال دارو باشه ... ولی نباید تاثیرش انقدر طولانی باشه ... دیشب واقعا احساس ممیکردم قلبم داره میاد تو دهنم  ... یا الانه که منفجر بشه ...

آها ...چند روزه داغ هم هستم ... مثل تب خیلی بالا .... ولی علائم دیگه تب رو ندارم ...

ها ... بیخواب هم شدم ... چه مرگمه به نظرت؟

فکر کنم دارم میمیرم ...

 

راستی 

بلاخره خودم رو راضی کردم که لیبل فارسی بچسبونم روش و به فارسی تایپ کردن بیشتر اهمیت بدم تا خوشگلی و باکلاسی ...

 

 

 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
پریسا 13 مرداد 1385 ساعت 09:10 ق.ظ

شیرین جان.خوب می فهمم این تپش قلب و تب بی دلیل رو.حتی احتمال میدم سر درد هم داشته باشی به خاطر داغ بودن سر.عوارض دارو هاست.یکم طول میکشه اما خوب میشه و بدنت عادت میکنه.پروپرانولول هم خیلی می تونه بهت کمک کنه.
مراقب خودت باش خیلی.دوش آب خنک زیاد بگیر و سرت رو خنک نگه دار :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد