samoooolik

سام اولیک ...

samoooolik

سام اولیک ...

یه عالمه پشت اشغالی بمون

بعد هم که آزاد شد وصل نمیشه

بعدم که وصل شد و کلی ذوق مرگ شدی میبینی سرعت صفره .... نو سند نو رسیو ...

اینترنتی که یاهو مسنجر رو نتونه بیاره بالا واقعا باید چی کار کرد؟؟؟

راستی راستی دارم به این فکر میکنم که یه ای اس پی بزنم خودم ..... مردم بابا ...

..... ولی

امروز زنگ زدم ای اس پی مشکلم رو گفتم

- الو سلام

- سلام

- خسته نباشین .. من یه مشکل دارم

- بفرمایید ..

- من از ساعت 12 به بعد یعنی 1 2 3 شب که میخوام وصل بشم به نت اصلا امکان نداره ... یا اشغاله یا سند و رسیو صفره ... در صورتی که باید شبها نت خلوت باشه ... چون ملت خوابن .... میشه بگین مشکل چیه؟

- خطها شلوغه

- یعنی چی؟

- شلوغه دیگه مردم دارن استفاده میکنن ...

- وا .. یعنی نمیخوابن؟

 - نه ..

- پس کی خلوته؟

- صبح ها ... ساعت 6 صبح تا 11 12 ظهر ... اون موقع میخوابن ..

 

جلل خالق .. بابا شما دیگه کی هستین؟ مگه کار زندگی ندارین؟ این شهر گویا همه چیزش چپه چوله و عکس تهرانه ....

.

.

.

.

.

. 

- بابا من به چه زبونی بگم .. من دوستت دارم ...
- قربونت برم ... خانمی از بس ...
- بابا ... عاشقتم ... میخوامت ...تعارف نمیکنم که ....
- من چاکرتم ... چیزی لازم داشتی بگو ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد