samoooolik

سام اولیک ...

samoooolik

سام اولیک ...

من معمولا عادت ندارم تو کار کسی دخالت کنم و از گیس و گیس کشی وبلاگی هم اصلا خوشم نمیاد ...

به قول یکی .. یه وبلاگ درپیت دارم که توش هر چی دلم میخواد مینویسم ...اصولا نه میخوام معروف بشم و نه علاقه ای دارم کسی به اینجا سر بزنه ... و نه ادعایی دارم ...

ولی دارم بهت اخطار میکنم ... جدا دارم بهت اخطار میکنم ...

من با تو هیچ کاری نداشتم و ندارم و نخواهم داشت ... چون اصلا مال این حرفها نیستی ... نمیدونم کجات داره میسوزه که اینطور راه میوفتی و دروغ و حرفای ۱۰۰ من غاز تحویل این و اون میدی ... فکر میکنم خودت هم میدونی که هیچ چی نیستی و من فقط به احترام کسی که برام قابل احترام بود جواب سلامت رو میدادم ....  

فکر میکنم دفعه پیش به اندازه کافی ادب شدی که الکی خودتو گنده نشون ندی و اندازه گلیمت و چیزهای نداشتت پاتو دراز کنی ..

دفعه پیش به بزرگی دیگری بخشیدمت و این بار با بزرگواری خودم ...

جدا دارم میگم ... اگه فقط یک بار دیگه ... فقط یک بار دیگه ... کاری بکنی که نتونی از پسش بر بیای ... و یا چرت و پرت به هم ببافی و از شخصیت نداشته ات یه چیزی دیگه به نمایش بذاری ...

کاری میکنم که برگردی همون دهاتی که بودی و مرغ و خروس بچرونی .... خودت میدونی که میتونم ... پس بشین سر جات ...

این اولین و آخرین اخطار منه ....

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد