samoooolik

سام اولیک ...

samoooolik

سام اولیک ...

بازم یادم رفت وقت دندونپزشکی دارم ... بار سومه ...

این دفعه دیگه واقعا روم نمیشه بگم .. باز یادم رفته ...

- سلام بابا .. من یادم نبود امروز پنچشنبه است

- سلام عزیزم ... آره پنجشنبه است

- اخه من ده م نیم وقت دکتر داشتم الان یازدهه ... خانمه داره یه ریز موبایلم رو میگیره

- کدوم خانمه؟

- خانم منشی مطب

- آها ... خب چیز کن .. جواب نده

- خب همینکارو کردم ... ولی بعدا چی؟ نمیخوام بگم یادم رفته

- اها .. خب شمارشو بده به من ... من بهش میگم رفتی مسافرت .. مبایلتو خونه جا گذاشتی ... فقط نباید دو سه روز آفتابی بشی وگرنه میبینتت ...

- ها؟ میبینه؟ ... آها .. آره .. باشه ...

 

بیخود نیست اینجا ملت نمیتونن دروغ بگن و کلاه کلاه کنن ... همدیگرو میبینن ... پوفففف

نظرات 4 + ارسال نظر
خانم منشی 26 مرداد 1385 ساعت 09:53 ب.ظ

سلام - خانم منشی این مطالب رو خوند و همین فردا به دکتر خبر خواهد داد. دفعه بعد بیایید مطب حسابی تلافی می کنیم. .....D: حالا می بینید.

دامبلدور 26 مرداد 1385 ساعت 09:55 ب.ظ

نه خانم منشی اگه می شه این دفعه تلافی نکنید. آخه تلافی دندان پزشکی خیلی دردناکه!!! دیگه دفعه آخرشه!!! قول می ده!!!! ببینید خودش هم پشیمونه!!!!

samoooolik 26 مرداد 1385 ساعت 11:37 ب.ظ

هه هه هه .. کی گفته مشتری نمی تونه پزشکشو انتخاب یا عوض کنه؟ ... اگه تهدیدم کنید .. در میرم ...

[ بدون نام ] 26 مرداد 1385 ساعت 11:49 ب.ظ

اهه- این دامبلدور که میگفت شما پشیمون شدید؟؟ حالا عیب نداره. ما تلافی نمی کنیم شما هم در نرید........ قبول؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد