samoooolik

سام اولیک ...

samoooolik

سام اولیک ...

ما خودمان ... به همراه اینجانب .. لطف فرمودیم و برای آنانکه نیاز دارند این (MS JAVA) را آپلود کردیم و گزاردیم اینجا ...

لطف بفرمایید دی ال بفرمایید ... خواهش میکنیم ... قابل شما را نداشت ... ۵ ۶ مگ که چیزی نیست ... شما بیشتر از ۱۰۰ گیگ به گردن ما حق دارید .

مرحمت زیاد ...

نظرات 2 + ارسال نظر

سلام برادر. من نمی‌دونم شما کجا هستید که ۶۵ مگابایت رو آپلود کردید ولی من شاید بتونم خوابش رو ببینم! مطمئناً دارندگی برابر با برازندگی‌است... خدا بیشتر کند
راستی رفیق کسی تا حالا لینک مرا با عنوان خارجکی! جایی نگذاشته. شما این کار را می‌کنید محض شادی این دل لعنتی؟
گذشته از همه‌ی شوخی‌ها، ارادتمندیم. دربست!

دامبلدور متعجب 7 شهریور 1385 ساعت 01:12 ق.ظ

سلام به سام اولیک عزیز. من دامبلدورم وگاهی یه شعبده بازی هایی می کنم. ولی فکر کنم این بار شما این کار رو کردین !!! آخه فایله ۵ یا ۶ مگ نیست فقط حدود ۱۰۰ کیلو است. بابا کم فروشی؟؟؟؟ بقیه فایل کجاست؟؟؟؟ D:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد